MspGalen

Alla inlägg under maj 2011

Av Moviestar planet - 28 maj 2011 06:53

Hej!

Nu måste ni göra mig och ida en jättetjänst :D<3


 

Kan ni se idas och min film i fitness tävlingen på s.1? <3333

Det hade varit jättesnällt! :D<3



/ Ida och Alva<3

Av Moviestar planet - 28 maj 2011 06:04

Tjenare du där utanför skärmen x)<3

Jag vill bara tipsa om en låt som jag älskar ;D<3

Jag bara älskar den låten :D <3


PussÅkram


/Supercoolaalvaa1

Av Moviestar planet - 26 maj 2011 07:27

I min "vad gör du?" ruta skrev jag såhär:

Garanterat att ingen vågar skriva: "Jag älskar dig Alva" i sin "vad gör du" ruta..<3


Kolla vad många som gjorde det! :D

           


Dom är så himla snälla <33333 
HIhi ida skrev också det x) <3

Älskar er <3

Ni är så snälla! :D<333



/ Supercoolaalvaa1

Av Moviestar planet - 23 maj 2011 15:04

Förlåt för vi inte bloggat på länge men nu är vi tillbaks! :D


Här är det nya temat!

 

Jag tycker det är sådär... animeringarna var faktiskt häftiga :D


Av Moviestar planet - 17 maj 2011 20:57





´Titta Julia!? kom tvåa!! i 50'tals tävlingen och jag känner henne irl. jag är så avis :'( WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ "AVIS"


Här är jag . WÄÄH vill med komma 2:a :'( 


/ Supercoolaalvaa1

 

Av Moviestar planet - 17 maj 2011 11:16

urkkk ... ska spela piano i aulan idag urrkkk ;( / jag ida ;(

Av Moviestar planet - 17 maj 2011 10:35

Jag ( Supercoolaida1 ) Gör just nu en interljuv på Cherry.Devil :D


Vad är ditt favoritdjur? Cherry: Oj vad svårt...hmm kanske hund ;'3


Vem är din största idol?  Cherry: Johnny Depp ofc ;)


Vem är din största msp idol? Cherry : kissy ( Cherry brukar kalla kissy kissie )

  För när jag ser hennes namn tänker jag på storbloggaren kissie ;P Thats why!


Vad heter din favorit film? Cherry  : Har många favoritfilmer men en av dem är Dear friends (en japansk film)


Tycker du att snusket i forum ska bort? Cherry :  Självklart!! Även om inte jag bryr mig på det så vet jag att det finns många "små" barn som inte borde läsa sånt.Jag tycker att det borde finnas en moderator som rensar forum för det är helt KAOOZZ där :( 


Beundrar du spanska temat? Cherry :  Nej inte direkt min stil :/ Jag gillar lite galnare!


Vilket tema har varit ditt favvo? Cherry : Emo och manga :)


Hur länge har du varit medlem på moviestarplanet? Cherry : jag vet inte.. ungefär ett år.


Sista frågan : Tycker du att det är störande med t.e.x den där manga hatten som ändrar färg i filmer? Cherry : filmer?
 Huh? :O Det visste jag inte! Men mina saker jag köpt förut har ändrat färg ! Inte kul för dem matchar inte längre >8(


Här kommer en bild :  



Av Moviestar planet - 16 maj 2011 18:57

Grattis Ida och (King max) :DDD

Ida och king max har ju gift sig ! :D

  Hihi :D


 

Aww


Sen blev det party! :D


   Och så ställer jag mig ivägen och gör min snygga min xD



  Ida ska dansa framför mig hela tiden! >;O


 




//////// Supercoolaalvaa1


:DDDDDDDDDDDDDDDDD


Grattis Supercoolaida1 och (king max) :D // Tack från oss <3

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer som bloggar om www.Moviestarplanet.se
På moviestarplanet är våra namn:
Supercoolaida1
och
Supercoolaalvaa1

Kram från oss!(;

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.cursors-4u.com/cursor/2009/09/17/p

Puma

Eo


Ovido - Quiz & Flashcards